dinsdag 1 juni 2010

Bike Rodeo, Sylvan Lake en Banff

Nadat de Bike Rodeo eerst werd uitgesteld vanwege het slechte weer, konden de kinderen op dinsdag eindelijk de Bike Rodeo rijden. Ik kon me er weinig bij voorstellen. Maar toen ik ging kijken bleek het een echte fietswedstrijd te zijn. Alle leerlingen kregen de kans om te laten zien hoe behendig ze zijn met hun fiets. Opvallend was dat er redelijk veel jonge leerlingen een fiets met trainingswielen hadden; zgn. zijwieltjes. Aan het eind van de dag was er voor elke leeftijdsgroep (Grade) een prijs. De winnaars hebben afgelopen zaterdag deelgenomen aan de Bike Rodeo van de stad.
Onverwachts gaan Patrick en ik op een avond eventjes naar Sylvan Lake. De foto's zijn het bewijs dat het er echt prachtig was. Och, even iets anders doen is ook wel eens leuk.
Met de personeelsvereniging van Red Deer Child Care zijn Frank en ik het afgelopen weekend naar Banff geweest. Gelukkig dat we zelf niet hoefden te rijden, want het sneeuwde behoorlijk waardoor de snelweg niet echt goed begaanbaar was. Ja, we weten het. Het is bijna zomer! In Banff was het erg gezellig. Samen met Aydee en haar man zijn we maar eerst eens een flink eind gaan wandelen. De winkelstraat is natuurlijk wel leuk, maar die hebben we al vaker gezien. De omgeving blijkt ook erg mooi te zijn. Zie de diaserie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten