donderdag 24 juni 2010

Weet je wat zo leuk is?


Jarig zijn, in Canada wonen en dan zoveel leuke felicitaties krijgen. Allemaal super bedankt.
Vanochtend in alle vroegte werd ik al wakker gebeld. Een half uur later zat ik te skypen met pa en ma. Meteen daarna met een oud Wybaneez aan de skype. Geweldig dat dat allemaal kan.
Ook een super leuk gebeuren was dat ik gisteren de kaart van oud collega's heb ontvangen.
Vanmiddag heb ik wel gewerkt, maar ook daar was het gezellig. De kinderen hadden een leuke kaart voor me gemaakt. En zoals gebruikelijk in Canada, kreeg ik bijna van iedereen een dikke Canadese knuffel. Vanavond zijn we met ons viertjes lekker gaan eten bij Saro's. Het glaasje Ouzo ontbrak natuurlijk niet!
In de afgelopen week hebben we Marcel e.e.a. van de omgeving laten zien. Een aantal foto's staat binnenkort op de website.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten