dinsdag 27 oktober 2020

The Parting Glass

The Parting Glass!
Een opname van ons koor; Hearts of Harmony.
Alhoewel we niet bijelkaar kunnen komen voor repetities, is het ons toch gelukt om samen een opname te maken. 30 Leden van ons koor hebben allemaal, individueel een opname ingestuurd. Best ingewikkeld. Bij de meeste leden zie je dat ze koptelefoontjes in hebben. Terwijl we konden luisteren naar een zgn. click-track van het lied, moesten we onszelf op video vastleggen. Ik lieg niet als ik zeg dat ik 33 opnames heb gemaakt voordat ik uiteindelijk tevreden was met de opname. 
Alle individuele opnames zijn samengevoegd. Sheryl, the dirigent van ons koor, heeft voor de inleiding gezorgd. En dit is het resultaat: 3 tenor's, 5 Bass', 7 Bari's en 15 Lead's

The Parting Glass

In volgorde: 
1 Bass - Sheryl (dirigente)
2 Tenor - Cori
3 Lead - Hillery
4 Lead - Nancy B
5 Lead - Twyla (lid geworden tijdens de zoom repetities)
6 Bari - Janet
7 Tenor - Odillia (ook in het quartet waarmee ik zing)
8 Bass - Paula
9 Bass - Dorothy H
10 Lead - Cathy (ook in het quartet waarmee ik zing)
11 Bari - Leslie M
12 Lead - Nancy J
13 Lead - Cheryl
14 Lead - Rhonda
15 Bass - Donna (ook in het quartet waarmee ik zing)
16 Bass - Sonni 
17 Lead - Jackie
18 Tenor - Wendy Ann
19 Lead - Darlene
20 Lead - Lindsay
21 Lead - Laurie
22 Bari - Yvonne 
23 Lead - Lesley S
24 Lead - Trudi
25 Lead - Sheila
26 Lead - Pauline
27 Bari - Wendy L
28 Bari - Dorothy G
29 Bari - Sandy
30 Bari - Joanna (assistant director)

Ben benieuwd wat jullie van deze opname vinden. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten