dinsdag 25 augustus 2009

vervolg sollicitatie

Gisterenmiddag ben ik gebeld door Kelly van Red Deer Child Care. Ze waren positief over het interview van vorige week. Zodra bekend is of mijn diploma Kinder en Jeugdverzorging voldoende is voor het werken in de Child Care, kan ik met haar bellen en verdere afspraken maken. Ik heb vorige week woensdag het diploma opgestuurd, en het zou vier weken duren voordat ik er iets van weer hoor. Tot die tijd is het dus rustig afwachten. Nou, komt ook wel goed uit. Morgen gaat Patrick naar school om zijn boeken op te halen en e.e.a. te regelen over zijn rooster voor het eerste semester. Natuurlijk gaat Lisa mee naar school. Leuke ervaring. En vanaf vrijdag zijn we druk met het overhuizen.

Gisteren zijn we weer een dagje naar de WEM in Edmonton geweest. Blijft leuk om daar rond te lopen, mensen te kijken en een partij glowing in the dark op de minigolfbaan te spelen. Ook de indoor Kermis en zeehondenshow blijven de moeite waard om te bekijken. In de WEM bevindt zich ook een Petland (een dierenwinkel). In deze winkel kun je puppies, kittens, konijntjes, vogels en reptielen kopen. Maar het is ook leuk om alleen te kijken. Hier zijn de dieren actiever dan in de Calgary Zoo!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten