vrijdag 25 december 2009

Nederland

Eindelijk een berichtje vanuit het natte en met sneeuw bedekte Nederland. Nadat Patrick op donderdag 17 december al in Nederland was aangekomen, ben ook ik (Yvonne) op dinsdag de 22e december op Schiphol geland. Mijn reis is wel met wat tegenslag verlopen. Allereerst vertrok ik bijna 2 uur te laat uit Calgary waardoor ik in Frankfurt de aansluiting op het vliegtuig naar Amsterdag mis liep. Eenmaal in Amsterdam aangekomen bleek dat mijn bagage niet was meegekomen. Vervelend, maar het is niet anders.
Patrick was al een week eerder vooruit gegaan, omdat hij graag mee wou doen met het Oliebollentoernooi van WYBA in Wijchen. Het basketbaltoernooi dus. Vanuit de school van Patrick was er geen probleem. Het ontvangst was zowel voor Patrick als voor mij geweldig. Heerlijk om iedereen weer even te zien, en even te knuffelen. En ja, ook een bezoekje aan het CPH voelde goed. Blij dat ik (Yvonne) ook daar even ben geweest.
Het mooiste was het moment dat ik bij mijn vader op bezoek kwam. Wat fijn dat hij er zo goed uit zag. En die ondeugende twinkeling in zijn ogen was genoeg voor mij. Monique (mijn oudste zus) was de enige die niets afwist van mijn (0nze) komst. Omdat zij 30 december 50 jaar wordt, vonden we het leuk om onze komst als een verrassing te bewaren. Dit is ook de reden waarom we niet eerder iets op het blog hadden vermeld.
Vanochtend werd het eerste vermiste pakketje bezorgd. Helaas was dit nog niet mijn koffer maar alleen een van de cadeautjes. Dus, loop ik met de Kerstdagen niet in mijn beste Kerstkleren rond. Maar ja, wat geeft dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten