vrijdag 12 juni 2009

Heart and Stroke, Big Bike

Op 15 juli ga ik meedoen aan een actie voor de Heart&Stroke foundation. Met 28 andere sportieve vrouwen die bij Curves sporten, gaan we op een grote fiets zitten. Iedereen kan zich laten sponsoren. Het geld dat we met deze actie ophalen komt volledig ten goede aan de Heart&Stroke foundation. Ik vind dat ik er niet onderuit kan, en wil dus perse aan deze actie meedoen. De reden hiervoor is eenvoudig. Met een vader die al jaren bekend is met hartklachten, en sinds vorig jaar ook nog eens met de gevolgen van een herseninfarct moet leven, weet ik dat het belangrijk is dat er goed onderzoek gedaan kan worden. En deze onderzoeken, tja, die kosten nu eenmaal veel geld. Daarom hoop ik dat er mensen zijn die dit blog lezen, en mij willen sponsoren. Als je dat wilt, laat me dat dan weten via mijn mailadres yvonne.bauer@hotmail.com en krijg je meer informatie van mij. Via de website http://www.bigbike.ca kun je ook meer lezen over deze actie.

Groetjes,
Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten