vrijdag 9 april 2010

Los Pollitos Dicen


Van Aydee, coordinator voor mij bij de Red Deer Child Care, kreeg ik de vraag of ik wat tekeningen voor haar kon maken. Ze volgt naast haar werk een opleiding. Voor deze opleiding kreeg ze de opdracht om iets te bedenken voor kinderen van 4-6 jaar wat te maken heeft met het land waar ze vandaan komt. Aydee komt uit Colombia, is van mijn leeftijd en woont inmiddels 7 jaar in Red Deer. Haar idee is om een liedje te laten horen waarbij ze tekeningen wil laten zien die het liedje ondersteunen. Omdat ik een van de weinige medewerksters ben met een wat creatieve achtergrond heeft ze mij hiervoor gevraagd. De titel van het liedje is " Los Pollitos Dicen" (Baby Chicks say) "pio, pio, pio". Wat gemakkelijk is het dan om via internet op zoek te gaan naar dat liedje. En ja hoor. Gevonden. Als je het leuk vind om het lied te horen, google dan op Los Pollitos Dicen en je hebt het liedje plus tekenfilmpje. Via dat tekenfilmpje is het me gelukt om wat tekeningen te maken voor Aydee. Zie ook de diaserie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten