woensdag 20 oktober 2010

Water, water, water

Net als pa en ma, is ook Patrick vroeger dan verwacht aangekomen op Schiphol. Zo blijkt maar weer eens dat niet alles vertraging heeft!
Maandagavond toen we terugkwamen van Calgary Airport hadden we nog de nodige klussen in huis te doen. De afgelopen twee maanden zijn we erg verwend door pa en ma. Die hebben bijna de hele periode het huishouden gedraaid, inclusief het bijhouden van de was en de strijkwas. Nu was het dus de beurt aan ons.
Dus, snel even naar de wasruimte om de was uit de machine te halen. Op het moment dat ik die ruimte inloop, voel ik dat mijn voeten wel heel erg koud worden. Het drong nog niet meteen tot me door dat ik midden in een zwembad met ijskoud water was gestapt. Iek. Natuurlijk moest Frank meteen erbij komen om te helpen zoeken waar al dat water nou vandaan kwam. En ja hoor. Helaas, pindakaas. De wasmachine blijkt het begeven te hebben. Dus, nou gaan we noodgedwongen maar op stap om een nieuwe wasmachine (en meteen maar een droger) te scoren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten