donderdag 23 april 2015

50 years and one week old

Zoals julle hebben kunnen  lezen hebben we Frank's verjaardag heel eenvoudig gevierd. Frank vond het een geweldige dag. Maar wat hij niet wist, is dat Patrick en ik een surprise weekend hadden bedacht.

Alhoewel, niet wist ..... Op Frank's verjaardag zei Marcel via de telefoon: "nou dan zien we elkaar vrijdag". Waarop Frank aan mij vroeg of ik er meer van wist. Ik wist van niets, was totaal verrast, net als Frank. Marcel had namelijk besloten om een last-minute vlucht te boeken.
Ik had voor Frank en mijzelf een weekendje geboekt in Canmore. Gelukkig wist ik redelijk optijd dat Marcel zou komen zodat ik ook voor Marcel een kamer kon boeken in hetzelfde hotel. (Wat dat betreft valt Marcel wel met zijn neus in de boter.)
Speciaal gezocht naar een hotel dat een sauna en dergelijke had. Gewoon omdat sauna's hier in Alberta niet zo aanwezig zijn als in Nederland. En de meesten van jullie weten dat Frank een regelmatige sauna-ganger was in Nederland. Naast de reden dat het leuk is om met zijn tweetjes erop uit te gaan, was er nog een andere reden. Patrick, Jeff en Al-Hassan zouden namelijk de catering verzorgen. Zij hadden de tijd nodig in huis om e.e.a. voor te bereiden. Met hulp van Ayam en Raad werd het huis ook nog eens omgetoverd in een gezellige feestlocatie.
Op de uitnodiging die we hadden rondgestuurd is veel reactie gekomen. Zo'n 40 mensen zijn geweest om Frank te feliciteren. Het was super gezellig.
Wat in Nederland bijna gewoon was voor Frank's verjaardag is hier eigenlijk erg bijzonder. Normaliter ligt er hier nog sneeuw, vriest het en is het te koud om buiten te zitten. Dit jaar, speciaal voor Frank, was het heerlijk warm. We hebben de verjaardag buiten kunnen vieren. Tot half elf hebben we zelfs buiten bij de vuurpot gezeten. Jeff, Patrick en Hassan hadden niet alleen voor de catering gezorgd, maar zorgden 's avonds onverwachts ook nog eens voor de muzikale begeleiding. Wat een talenten zijn die jongens.
De slide show die Yvonne had bedacht voor Frank's verjaardag zullen jullie tijdelijk kunnen bekijken in de slide show op deze side. Verder natuurlijk ook de nodige foto's van het weekend.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten