zondag 12 april 2015

Vijftig

Alle verjaardagen zijn speciaal, sommige meer dan andere. Je vijfstige is er zo een.
Precies vijftig jaar geleden lag ik in Hengelo lekker veilig bij m'n moeder in bed, met een trotse en gelukkige vader dichtbij en een blij broertje in de buurt.

Vandaag zit ik lekker relaxed in Red Deer aan de eettafel, samen met Yvonne en Patrick, op dit moment de meest speciale mensen in mijn leven.
In de afgelopen vijftig jaar heb ik zeker een rijk leven gehad. Veel mooie dingen meegemaakt, veel van de wereld gezien, veel speciale mensen leren kennen, van spannende en gelukkige momenten genoten, en veel geleerd en ervaren. En jullie hebben daar allemaal deel van uitgemaakt, wat jullie voor mij ook speciaal maakt. Thanks for that!
Het belangrijkste wat het leven mij in die vijftig jaar heeft geleerd is om van jezelf te houden, je dromen te volgen en daarbij dankbaar te zijn voor alle kansen die je krijgt. Ik denk dat ik dat maar lekker blijf doen, het voelt goed, wie weet nog wel vijftig jaar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten