dinsdag 5 januari 2010

Goed advies?

(Yvonne) Niet zo lang geleden hoorde ik dat het goed zou zijn om je auto een paar minuutjes warm te laten draaien. Zeker met de kou die we hier in Red Deer kennen. Eigenlijk geheel tegen mijn principes in, want echt goed voor het milieu is het niet.
Vanochtend, na het werk, dacht ik het slim aan te pakken. De hele ochtend had het al flink gesneeuwd, waardoor ik de auto schoon moest vegen. Ik dacht dus slim te zijn en de motor vast te starten. Ondertussen maakte ik met de borstel de auto sneeuwvrij. Toen ik klaar was en de auto in wilde stappen, bleken de deuren in het slot te zijn gevallen. Daar stond ik dan. Gelukkig was Jenessa nog niet weg en kon ik met haar mobiel de AMA (ANWB) bellen. Binnen een half uurtje was de AMA aanwezig om mij verder te helpen. Ongelooflijk om te zien hoe eenvoudig die man de deur van het slot wist te halen. Ik vraag me af waarom ik nog de deur op slot zou doen!
En nee, de reservesleutel kon ik niet ophalen want die hebben we niet!

1 opmerking:

  1. Nou ik was best wel jaloers op al die sneeuw maar nu hebben wij ook een best pak liggen. Hoe gaat het verder daar? Hans heeft zich wel vermaakt? Zijn eerste keer zeker in Canada
    Groetjes vanuit Almelooooo
    Petra en Egbert, de kids en de kleinkids in spé

    BeantwoordenVerwijderen