dinsdag 23 februari 2010

Effe nie skype nie

Helaas kunnen we onze computer een paar weken niet gebruiken. Dus, is het ook niet meer mogelijk om te skypen. We kunnen nog wel MSN'en of gewoon berichten via onze emailadressen ontvangen.
Patrick is gisteren gestart met fysiotherapie. Vanaf vandaag mag hij al rustig (!) een balletje gaan gooien. Wel vreemd, want lopen gaat nog niet echt vlotjes. Nou ja, een balletje gooien wil natuurlijk niet zeggen dat hij een wedstrijd kan gaan spelen. Vanavond spelen The Raiders uit tegen Rocky Mountain House. Tot nu toe staan de jongens nog bovenaan met 6 wedstrijden gespeeld, 6 wedstrijden gewonnen.
Terwijl er nog steeds sneeuw ligt en het weer nog steeds onder nul is, ben ik gisteren toch maar een keer weer op de fiets naar mijn werk gegaan. Mijn nieuwe collega, Krystal, keek vreemd op. Op de fiets??!! Aansluitend aan het werk had ik een vergadering in het kantoor van de Red Deer Child Care. De vergadering duurde wat langer dan gepland. Niet lekker om door het donker naar huis te moeten fietsen. Gelukkig was Frank aan het tennissen in de tennishal, vlakbij het RDCC kantoor. De fiets maar achter in de auto en zo naar huis gereden. Helaas is nu de koplamp voor de tweede keer in een jaar tijd afgebroken. Heeft iemand een idee hoe je hier in Red Deer eenvoudig een nieuwe koplamp op een gazelle-fiets kunt zetten? Tips zijn welkom. Oh ja, het is niet meer zo'n koplamp met een dynamo!

1 opmerking:

  1. He hallo, kennen jullie mij nog? Marian van de BSO uit Wijchen
    Hoe is het met Patrick? Yvonne je ziet er goed uit, Canada doet jullie goed zo te zien.
    bij toeval kwam ik op jullie blog via Priscilla
    Heel veel groetjes uit het verre Nederland
    doeiiiii Marian van de water

    BeantwoordenVerwijderen