zaterdag 18 maart 2023

Oost West, Thuis Best. Home Sweet Home

De titel klinkt eenvoudig, maar hoe is het in werkelijkheid?
Dit heb ik me de afgelopen week vaak afgevraagd. Afgevraagd, omdat ik me zo op mijn plek heb gevoeld. Er zijn in onze directe omgeving mensen die het gevoel zullen herkennen van het tussen twee (of meer) werelden te leven, het is zo af en toe best een lastig gevoel.
De plannen om naar Nederland te gaan ontstonden doordat Angelique 50 werd; de opening van de nieuwe ruimte voor Sfeer Kappers en dat we Patrick wilden zien. We hebben zoveel meer gedaan en gezien. We hebben herinneringen opgehaald met familie en vrienden. Een en ander staat inmiddels al in blogs van de afgelopen weken. Voor ons is het een makkelijke en fijne manier om de draad op te pakken en verder te praten over zoveel meer. Het is ook voor onszelf een manier om terug te kijken, net als in een fotoboek. 

De foto's die volgen geven een aanvullend beeld van onze vakantie in Nederland en Mallorca. We zullen dit in meerdere blogs weergeven. 

De dag van ons vertrek vanuit Cala Millor

KL 0677 en onze vlieg ervaring 


Op de fiets ervaring

Verkeers ervaring in Nederland en op Majorca; in de foto hierboven staat dat er in Nederland op woensdagochtend (15 maart) een totale file van 1100 kilometer stond! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten