donderdag 30 april 2009

Koninginnedag 2009

Via mail werd me gevraagd of we hier in Red Deer ook iets aan Koninginnedag deden. Niet echt dus. Maar ik was natuurlijk wel nieuwsgierig of de Koningin nog iets bijzonders zou meededelen. Vandaar dat ik even ging kijken op internet. Met ongeloof las ik dat er een aanslag gepleegd zou zijn op de koninklijke familie.
Op de Canadese nieuwszender heb ik geen berichten gezien hierover, maar via internet zijn er legio mogelijkheden. Zo heb ik net het laatste NOS journaal even gekeken. Afschuwelijke berichten. Wat een gezellig koninginnedag zou moeten worden is nu geeindigd in een ramp.
Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Hans en Annette2 mei 2009 om 15:13

    Ja, wel een rare gewaarwording, wordt niet verwacht hier in Nederland. Wat moet je er van denken. Een mooie dag om te vieren en dan gebeurt er dit. Erg triest. Annette is momenteel met je zusje naar Tina Turner. Gelukkig niet afgelast. Schijnt heel goed te zijn. Even terug naar de aanslag, zeer onproffesioneel en laf gezien het aantal onschuldige slachtoffers. Dader is ook overleden. Kwam uit Huissen, ken je die plaats nog?? Bij jullei nu ook echt de lente?
    Gr, Annette en Hans plus Cooper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. balkenende probeert een vette streep onder koninginne dag te zetten zodat volgend jaar het gewoon weer als vanouds verder kan gaan.
    tina was geweldig. frank, jammer dat je er niet bij was. misschien komt ze nog naar canada?
    grtj

    BeantwoordenVerwijderen