dinsdag 31 maart 2009

Ons stuudje is geslaagd!!


Na 3 weken met de neus in de boeken over alles wat er te weten is over Canadese verzekeringen ben ik gisteren geslaagd voor het staatsexamen!

Het is dus mogelijk om in een paar weken een helemaal nieuwe materie in een vreemde taal tot in de kleinste details voldoende te beheersen, en ik ben best trots op mezelf.

Ik heb daarmee mijn licentie gehaald om als verzekeringsagent in Alberta te mogen werken.

En ja, hier ga ik morgen op 1 april mee beginnen. Ben benieuwd hoe het is om bij mensen thuis te komen en samen met hen te bespreken wat ze eventueel aan verzekeringen nodig hebben.


Een nieuw avontuur waarin ik veel mensen zal leren kennen, ik heb er zin in.

2 opmerkingen:

  1. hoi frank,

    van harte gefeliciteerd met je behaalde diploma's.
    ik hoop dat je er een hele leuke job aan hebt.

    en yvon en patrick natuurlijk ook van harte met frank.

    namens har,karin,tamara en rogier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cor Timmermans4 april 2009 om 03:25

    Hoi Frank, van harte gefeliciteerd met je slagen voor verzekeringsadviseur. Ik lees regelmatig jullie berichten en bekijk ook de foto's.
    Mooi om jullie zo te volgen zeker ook omdatr Jesse van de zomer bij jullie komt. Hij heeft er erg veel zin in.
    Yvonne en Patrick de groeten uit Wichn.

    BeantwoordenVerwijderen